חתונה בלרנקה קפריסין

מבוא: כיצד לבטא "לרנקה"

לרנקה היא עיר חוף בקפריסין, הממוקמת כ-60 ק"מ דרומית לניקוסיה. זו הייתה הבירה הפוליטית של האי בתקופת השלטון הקולוניאלי הבריטי.

ההגייה של לרנקה היא ˈlɑrnəkaʊ. עם זאת, אנשים רבים בקפריסין כיום מתייחסים אליו כאל ˈlɑrnakə.

לרנקה היא עיר ברפובליקה של קפריסין. פירוש השם ביוונית הוא 'מצודה'. לרנקה היא העיר השנייה בגודלה באי ואוכלוסייתה מונה כ-100,000 איש.

העיר ידועה כיעד תיירותי במשך מאות שנים ותיירים רבים מגיעים כדי ליהנות מחופיה היפים, האתרים ההיסטוריים וחיי הלילה המצוינים.

העיר ידועה גם במסעדות הדגים שלה, המציעות מנות פירות ים טריות המבושלות במגוון דרכים. חלק מהמבקרים מגיעים ללרנקה מכיוון שהיא מציעה להם הזדמנות ליהנות מהאוכל הטוב ביותר בקפריסין מבלי לנסוע רחוק מהמלונות או אתרי הנופש שלהם.

לרנקה היא מרכז תחבורה חשוב מכיוון שהוא ביתו של אחד משלושת שדות התעופה הגדולים באי ומכיוון שהוא ממוקם ליד כבישים מהירים מרכזיים המחברים אותה עם ערים אחרות כמו לימסול וניקוסיה.

מתכנן חתונות ל
למידע אודות חתונה ב לרנקה קפריסין יש להעיף מבט ב- free-wedding.info

רשימת אורחים והזמנות

רשימת אורחים

-על החתן והכלה להיות המילה האחרונה על מי מוזמן לחתונה.

-אם יש בני משפחה שאינם מסכימים עם רשימת האורחים, חשוב לדבר על כך לפני כן.

-אפשר שהחתן והכלה יזמינו יותר אנשים ממה שתכננו במקור, אבל זה יגדיל את התקציב שלהם.

הזמנות

-ישנם סוגים רבים ושונים של הזמנות שניתן להשתמש בהם כגון הזמנות אלקטרוניות או נייר. -חשוב לבחור הזמנה שמשקפת את הסגנון והאישיות שלכם כדי שהאורחים ידעו למה הם יכולים לצפות מהחתונה שלכם. -מומלץ לכלול קצת מידע על המקום בהזמנה וכן כל דרישות קוד הלבוש.

מציאת אתר לאירועים לחתונה

זו תמיד משימה קשה למצוא את אתר החתונה המושלם ליום הגדול שלך. יש כל כך הרבה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון בבחירת המקום. תצטרכו לקחת בחשבון את המיקום, המתקנים וכמובן המחיר. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהאורחים שלך ישלמו על הכל בעצמם!

להלן כמה מיקומים נהדרים בלרנקה קפריסין שנבחרו על סמך הפופולריות, המתקנים והמחירים שלהם.

לרנקה היא המקום המושלם לחתונה. יש הרבה מקומות יפים בלרנקה ותוכלו למצוא את המקום המושלם לאירוע החתונה שלכם. גלה מהם המקומות הטובים ביותר להתחתן בלרנקה, קפריסין.

השמלה מלבד הצעיף

שמלת הכלה היא לא רק רעלה. השמלה היא החלק הכי חשוב בחתונה. זה יכול לעשות או לשבור את כל היום.

בחירת שמלה מושלמת ליום המיוחד שלך חשובה מאוד, מאמר זה יבדוק מה כדאי לך לשקול לפני שאתה קונה את שמלת הכלה המושלמת שלך.

לרנקה היא עיירת חוף ואתר נופש מרכזי בחוף הדרומי של קפריסין. נמל התעופה של לרנקה הוא שדה התעופה השני העמוס ביותר בקפריסין, מכיוון שהוא מטפל בכ-8 מיליון נוסעים בשנה.

קפריסין מפורסמת בשמלות הכלה שלה כבר עשרות שנים. שמלת הכלה הקפריסאית המסורתית היא שמלת משי משוכללת עם רכבת ארוכה, אשר נלבשה באופן מסורתי על ידי הכלה ביום הגדול ולאחר מכן עברה לדור הבא של הכלות במשפחה. עם זאת, בשנים האחרונות יותר, זוגות רבים בחרו ללבוש פחות לבוש רשמי ובחרו בשמלות קצרות יותר או אפילו חליפות עם עניבות.

חלק זה יבדוק כיצד חתונות בלרנקה קפריסין שונות ממקומות אחרים מבחינת קוד לבוש ולבוש.

יום הכנה לפני יום החתונה

יום ההכנה לפני יום החתונה נקרא "כלה". זו מסיבה לכלה לעתיד ביום האחרון שלה כרווקה.

המילה "מקלחת" נובעת מהרעיון שהכלה תרעיף מתנות.

מקובל שכלות מקבלים מתנות של מצעים, מגבות, כלים וכלי כסף, כלים וכלי בישול.

יום לפני החתונה נקרא יום ההכנה. הכלה תעשה את כל ההכנות האחרונות לחתונה, כולל טיפוח שיער ואיפור. היא גם תסיים לקנות כל פריט של הרגע האחרון שהיא צריכה, כמו שמלות שושבינה, טבעות נישואין ופרחים.

הכלה צריכה גם לארוז את כל הפריטים שהיא צריכה להביא איתה ליעד ירח הדבש. זה כולל מוצרי טואלטיקה ובגדים המתאימים לאן שהיא הולכת.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת