אטרקציות באורלנדו שאסור לפספס

וולט דיסני וורלד אורלנדו

אתר הנופש וולט דיסני וורלד הוא מקום שאתם חייבים לבקר בו אם אתם באורלנדו. הוא נבחר כאטרקציה הפופולרית ביותר באורלנדו והוא אחד המקומות המתויירים ביותר בעולם. באתר הנופש ארבעה פארקי שעשועים, שני פארקי מים, ויותר מ-20 מלונות נופש.

וולט דיסני וורלד אורלנדו הוא פארק שעשועים ואתר נופש בפלורידה, ארצות הברית. הוא בבעלות ומופעל על ידי וולט דיסני פארקים, חוויות ומוצרי צריכה.

זהו פארק השעשועים המתויר ביותר בעולם, עם נוכחות שנתית של למעלה מ-52 מיליון מבקרים בשנת 2017.

Walt Disney World Resort מורכב מארבעה פארקי שעשועים: Magic Kingdom, Epcot, Hollywood Studios ו- Animal Kingdom; שני פארקי מים: בליזארד ביץ' ולגונת טייפון; שלושים ושלושה בתי מלון; ארבעה מגרשי גולף; שני מכוני ספא בשירות מלא; שישה מרכזי קניות; שש עשרה מסעדות; ומקומות בילוי רבים, כולל מתחם ESPN Wide World of Sports.

אולפני יוניברסל אורלנדו

יוניברסל אורלנדו הוא פארק שעשועים בעל שם עולמי באורלנדו שאליו ביקרו יותר מ-120 מיליון איש.

אולפני יוניברסל אורלנדו הם אתר הנופש השני בפורטפוליו של יוניברסל והוא מציע אטרקציה בסגנון הוליוודי. הוא תוכנן כדי לגרום לך להרגיש כאילו אתה על הסט של סרט שובר קופות. מהרגע שתדרוך על המגרש, תמצא את עצמך מוקף בתפאורה של סרטים, אביזרים ותלבושות מכמה מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה האהובים עליך.

סי-וורלד אורלנדו

סי-וורלד אורלנדו היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באורלנדו. זהו פארק שעשועים של חיים ימיים שקיים כבר למעלה מ-50 שנה.

SeaWorld Orlando ממוקמת ב-International Drive, שהוא אחד מאזורי התיירות העיקריים באורלנדו. הפארק כולל בתי גידול רבים ושונים כמו גן הים, חוף הדולפינים ומפגש הכרישים. יש גם תוכניות רבות לצפייה כמו "Believe" ו-"Blue Horizons".

ב-SeaWorld אורלנדו יש סוגים רבים ושונים של טיולים ואטרקציות לכל הגילאים כולל רכבת ההרים החדשה ביותר שלהם מאקו.

מרכז המדע של אורלנדו

מרכז המדע של אורלנדו הוא מוזיאון אינטראקטיבי המציע מגוון רחב של תערוכות ואירועים. המוזיאון קיים מאז 1982 ומאז הוא בצמיחה.

מרכז המדע של אורלנדו הוא ארגון ללא מטרות רווח המציע תערוכות אינטראקטיביות וחינוכיות. במרכז יש מספר תערוכות קבועות שנועדו להחיות את המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה.

במרכז המדע של אורלנדו יש מערך של תערוכות המחולקות לארבעה תחומים עיקריים: מדע עכשיו, מדע חיי היומיום, מדע כדור הארץ והחלל והמדע שמאחורי העולם שלנו.

מרכז המדע של אורלנדו פתוח שבעה ימים בשבוע בין השעות 10:00-17:00 EST עם שעות מיוחדות בחגים מסוימים.

I-Drive 360 (v2)

I-Drive 360 ממוקם באורלנדו, פלורידה, ויש לו הרבה אטרקציות להציע.

זוהי הגרסה השנייה של ה-I-Drive 360 ויש לה אפילו יותר אטרקציות מהראשונה. הוא ממוקם ב-International Drive, מה שמקל על ההגעה לשם.

אתה יכול למצוא סוגים שונים של מסעדות ויש להם מגוון גדול של אותם כך שלעולם לא תשתעמם. יש גם חנויות רבות שיש בהן בגדים, מזכרות, מוצרי מזון ועוד.

אתר הנופש לגולנד פלורידה

אתר הנופש גולנד פלורידה הוא יעד לחופשות משפחתיות ולחופשות. הוא מציע מגוון פעילויות, שירותים ושירותים כדי להפוך את השהות שלכם לבלתי נשכחת.

אתה יכול לבחור מבין הפעילויות הרבות המוצעות באתר הנופש כגון שחייה בבריכה, גולף באחד משני המסלולים, או משחק טניס בשלושת המגרשים שלנו. אתר הנופש כולל גם מסעדה ובר באתר עם בידור חי מדי ערב.

ישנן אטרקציות רבות בקרבת מקום שתוכלו ליהנות מהם במהלך שהותכם באתר הנופש גולנד פלורידה כגון דיסני וורלד, סי-וורלד אורלנדו ואולפני יוניברסל אורלנדו.

מוזיאונים ואתרים היסטוריים באורלנדו פלורידה

ישנם מספר מוזיאונים ואתרים היסטוריים באורלנדו פלורידה שכדאי לבקר בהם. כמה מהפופולריים שבהם הם:

1) מוזיאון אורלנדו לאמנות הוא אחד ממוזיאוני האמנות הגדולים בפלורידה, עם יותר מ-130,000 רגל מרובע של חלל תצוגה. יש לו אוסף קבוע עם יותר מ-3,000 יצירות ומערך משתנה ללא הרף של תערוכות זמניות.

2) אנדרטת השואה במרכז פלורידה היא אנדרטת השואה היחידה במרכז פלורידה. האנדרטה נוצרה לכבוד הקורבנות והניצולים היהודים שחיו במרכז פלורידה במהלך מלחמת העולם השנייה.

3) מחוז מרכז העיר ההיסטורי של ווינטר פארק הוא מחוז היסטורי של רישום לאומי שמציע הרבה מה לראות ולעשות למבקרים, כולל מסעדות, בוטיקים, גלריות וחנויות מיוחדות.

4) Menn

מוזיאון הפיראטים והאוצרות של אורלנדו

אם אתם מתכננים חופשה באורלנדו, פלורידה, אל תפספסו את מוזיאון הפיראטים והאוצרות של אורלנדו. המוזיאון ממוקם ב-International Drive באורלנדו ויש בו חוויה בנושא פיראטים.

זהו מוזיאון אינטראקטיבי בו תוכלו ללמוד על פיראטים מכל העולם. אפשר גם לראות כמה מהאוצרות שפיראטים אספו לאורך זמן.

מוזיאון הפיראטים והאוצרות של אורלנדו הוא אחד המוזיאונים הטובים ביותר באורלנדו. זהו מקום נהדר ללמוד על שודדי ים, אוצרות וההיסטוריה של הפיראטים. המוזיאון הזה לא גדול מדי או קטן מדי ויש לו הרבה מה להציע למבקרים.

מוזיאון זה מציע לכם את ההזדמנות לראות חפצים של פיראטים שנמצאו בכל רחבי העולם. תוכלו גם לראות כמה תלבושות של פיראטים, כלי נשק, מפות וציורים הקשורים לפיראטים. בנוסף, תוכלו לראות כמה אוצרות כמו מטבעות זהב וכלי כסף ששימשו בעבר פיראטים.

במוזיאון זה תמצאו גם תערוכות אינטראקטיביות רבות בהן תוכלו ללמוד כיצד נבנתה ספינת פיראטים או איך זה היה עבור פיראט ביבשה. החלק הכי טוב בנושא

למידע נוסף אודות אטרקציות באורלנדו שאסור לפספס ומיאמי נא לגשת לאתר miami.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת