האטרקציות המיוחדות של לוס אנג'לס

5. השלט של הוליווד

השלט של הוליווד הוא ציון דרך ואייקון תרבות אמריקאי.

במקור נכתב בו "הוליוודלנד" והוא הוקם ב-1923 כפרסומת למתחם דיור חדש בגבעות שמעל הוליווד. זה היה קיצור של "הוליוודלנד", שם הפיתוח, אך עד מהרה נודע כ"סימן הוליווד".

השלט מורכב מאותיות לבנות שגובהן כ-30 מטר כל אחת. האותיות היו מוארות במקור בלילה, אך החל משנת 1978 הן היו מוארות רק לאירועים מיוחדים (כגון לאירועי ספורט).

השלט של הוליווד הוא אייקון תרבות אמריקאי ציון דרך הממוקם באזור הוליווד הילס בלוס אנג'לס. הוא ממוקם ליד פסגת הר לי, ליד מאגר הוליווד בגובה של 2640 רגל מעל פני הים.

השלט הוקם במקור בשנת 1923 כפרסומת לפיתוח נדל"ן מקומי בשם "הוליוודלנד". החלק "LAND" של השלט הוסר ב-1949, ונשאר רק המילה "הוליווד".

טיולי היום הטובים ביותר מלוס אנג'לס לחוות את השמש, הים והשלווה של הטבע

לוס אנג'לס היא מטרופולין שוקק חיים שמהווה בית לכמה מהאטרקציות האייקוניות ביותר בעולם. אבל יש גם הרבה פנינים נסתרות בדרום קליפורניה ששווה לחקור. הנה רשימה של כמה מטיולי היום הטובים ביותר מלוס אנג'לס לחוות טבע, שלווה ושמש.

לוס אנג'לס היא עיר שלעולם לא ישנה. זה מקום שבו אתה יכול למצוא כל מיני בידור, מהזוהר ועד לא ברור. עם זאת, לא הכל קשור לעיר – לוס אנג'לס מציעה שפע של טיולי יום נהדרים כדי להתרחק מההמולה של החיים העירוניים וליהנות מקצת אוויר צח, שמש ושלווה.

להלן חמישה טיולי יום שירחיקו אתכם מהמולת לוס אנג'לס ויאפשרו לכם לחוות את יופיו של הטבע במלוא הדרו.

1) חוף סנטה מוניקה

2) מוזיאון גטי

3) חוף מאליבו

4) טיול שלטים בהוליווד (פארק גריפית')

5) ספריית הנטינגטון

3. אולפני יוניברסל הוליווד

אולפני יוניברסל הוליווד הוא אולפן סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא נפתח ב-12 באפריל 1964.

אולפני יוניברסל בהוליווד הוא אחד האולפנים המפורסמים בעולם. הוא בית לתוכניות טלוויזיה וסרטים רבים, כולל "משפחת סימפסון", "עקרות בית נואשות" ו"מלתעות".

אולפני יוניברסל הוליווד הוא לא רק אולפן. הוא מציע אטרקציות רבות שתוכלו ליהנות בהן בזמן שאתם שם. חלק מהאטרקציות הללו כוללות:

-קינג קונג 360 3-D -ואן הלסינג: מבצר דרקולה – שרק 4D -פארק היורה – מופע עולם המים

אולפני יוניברסל הוליווד הוא מקום נהדר לבקר בו אם אתה רוצה לחוות אווירה הוליוודית אותנטית.

אולפני יוניברסל הוליווד הם יעד תיירותי פופולרי בלוס אנג'לס, קליפורניה. הוא מציע אטרקציות ופעילויות רבות המבוססות על סרטים ותוכניות טלוויזיה מפורסמות. סיור האולפן האוניברסלי מציע למבקרים את ההזדמנות לחקור את הבמות האחוריות, במות הסאונד ובשלבי האפקטים המיוחדים. המבקרים יכולים גם ליהנות ממופעים ומסעות המבוססים על תוכניות טלוויזיה או סרטים מפורסמים כגון פארק היורה: הנסיעה, רובוטריקים: הנסיעה-3D, נקמת המומיה: הנסיעה, הרפתקאות שרק 4-D, Despicable Me Minion Mayhem 3 -D ניסיון.

אולפני יוניברסל בהוליווד מארחים כמה מהקרנות הבכורה של הסרטים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. זה גם ביתם של יוניברסל
למידע נוסף על האטרקציות המיוחדות של לוס אנג'לס ולאס וגאס מומלץ לגשת לאתר lasvegas.org.il

2. חוף סנטה מוניקה ומזח

חוף סנטה מוניקה הוא יעד איקוני למקומיים ולמבקרים כאחד. זה מקום מושלם לבלות בו את היום עם חברים, משפחה, או אפילו עם בן זוגך. המזח הוא גם מקום נהדר לבקר בו בקיץ. יש שפע של אפשרויות אוכל וחנויות מזכרות.

מזח סנטה מוניקה הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. ברציף יש פארק שעשועים, אקווריום וחנויות שונות. יש גם שפע של מסעדות על המזח, כולל כמה ממסעדות פירות הים הטובות ביותר בלוס אנג'לס.

חוף סנטה מוניקה הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בלוס אנג'לס. זה מקום נהדר לבלות עם חברים או משפחה.

יש הרבה דברים לעשות בחוף, כמו לשחק כדורעף, ללכת לאורך קו החוף, או סתם להתרשם מהנוף היפה מספסל המשקיף על האוקיינוס.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת