כמה עולה צילינדר למנוע?

כמה עולה צילינדר למנוע

עליך לבדוק את הבלמים באופן קבוע כחלק מעבודות התחזוקה והתיקון השוטפות ברכב שלך. תיקונים ובדיקות סדירות יעזרו לכם להימנע מהעלויות הכרוכות במערכת בלימה פגומה.

זהו חלק מורכב וחשוב מהמנוע ומהרכב בכללותו

מה שאומר שיש לתקן כמה שיותר מהר את כל הבעיות שעלולות לצוץ. לפיכך, הצילינדר הוא חלק חשוב ביותר במנוע הרכב שלך. לכן הדבר תלוי בסוג המנוע ובמצב החלקים השונים של ראש הצילינדר. למנוע בשורה עם 4 או 6 צילינדרים ברצף יש ראש המכסה את כל הצילינדרים.

מסיבה זו כאשר מתרחשת בעיה בראש צילינדר

או נכשלת עד כדי כשל, יהיה צורך להחליף את שני הראשים כדי לשמור על איזון משני צידי המנוע. אם ראש הצילינדר שלכם מעוות, תוכלו לקחת אותו למכונאי המתמחה בהתאמתו, ואם לא, סביר להניח שתזדקקו להחלפה.

אם הגליל הראשי שלך מתבלה, סביר להניח שהאטמים הפנימיים והחיצוניים יתחילו לדלוף. אם לא תתקין את צילינדר הבלם החדש בצורה נכונה, הדבר עלול לגרום לתקלה בבלמים, וכתוצאה מכך לסביבת נהיגה מסוכנת מאוד.

אם לא נוח לך לעשות את התיקונים האלה בעצמך

קח את הרכב למכונאי אמין. שמירה על חלק זה במצב תקין תבטיח שלא תתקל בבעיות נוספות, תפחית את העלות הכוללת של צילינדר הראשי ותשמור על בטיחות הרכב שלך ובלימה נכונה. צילינדר הראשי של הבלם משמש כחלק חיבור לרוב מערכת ההצתה. מידע נוסף על תחזוקת המנוע באתר engine-clean.co.il היכנסו עכשיו.

כאשר מופעל לחץ על דוושת הבלמים

נוזל הבלמים זורם דרך הגליל הראשי ומגיע למכלולי הבלמים המחוברים לכל גלגל. ודא שרפידות הבלמים תקינות לפני בדיקת הצילינדר הראשי. לאחר שהנורה נדלקת, תצטרך לעשות מחקר נוסף כדי לוודא שהגליל הראשי הוא הבעיה העיקרית. במקרה זה, בקש מהמוסכניק שלך לבדוק את מאגר נוזל הבלמים.

הצילינדר מכיל אטמי גומי השומרים את נוזל הבלמים בפנים. זאת כדי למנוע אובדן מוחלט של בלימה במקרה של דליפה בצד אחד של המערכת. לפיכך, אם מעגל בלמים אחד מפסיק לעבוד, במעגל השני כבר יהיה כל לחץ הבלמים כדי להישאר פונקציונלי.

כאשר אתה דורך על דוושת הבלם

הכוח דוחף את הבוכנה דרך גליל הבלם, וממיר את הכוח ללחץ הידראולי. לחץ זה שואב שמן הידראולי דרך קווי הבלמים, ומעביר את הלחץ לצילינדרים העזר בכל בלם גלגל. צילינדר העזר מניע את בוכנת הקליפר כך שתתחבר עם הקליפר בבלם הדיסק (צילינדר הגלגל בבלם התוף). כאשר הבוכנות בגלילי הגלגלים הללו נעות, הן לוחצות על רפידות הבלמים או רפידות הבלמים על הרוטור או התוף, מה שגורם לרכב לעצור במהירות.

במכוניות ישנות יותר

כוח הבלימה נוצר לאחר סגירת תא הלחץ על ידי מצמד הבוכנה הממוקם מעל הקדח. זה יהיה בולט יותר כאשר אתה בולם חזק מאוד, שכן הבלמים הקדמיים עוצרים את המכונית יותר מאשר הבלמים האחוריים. אם בגלל שרשרת פגומה רק שניים מתוך ארבעת הגלגלים יכולים לבלום, תבחינו בלאי לא אחיד ברפידות. סט אחד של רפידות בלמים יישחק יותר מהשני, מה שעלול לגרום לרכב שלך להתנדנד שוב עם כל בלימה.

אם ניזוק, זה יכול לגרום לדוושה להרגיש רופפת ולהגדיל את העלות הכוללת של צילינדר הראשי. אם רק צד אחד של הצילינדר הראשי פגום, זה יכול להוזיל את העלות הכוללת של החלפת צילינדר הראשי בעלות הגליל הראשי.

דליפת נוזל בצילינדר הראשי של הבלם פירושה שעליך לנקוב בעלות של תיקון או החלפת צילינדר הראשי של הבלם. אם יש לך צילינדר ראשי בלם, העלות הממוצעת להחלפת צילינדר היא בין $320 ל-$500. ייתכן ותצטרך לבצע גם טיפול למנוע לניקוי הפיח והבוצה במנוע.

אם היית מחליף את כל ראש הצילינדר, זה היה עולה בממוצע בין $200 ל-$300 עבור חלקים. העלות המינימלית הממוצעת שאתה יכול לצפות לשלם היא 500 דולר, אך כאשר מביאים בחשבון חלקים ועלויות עבודה, היא עשויה להגיע עד 1,000 דולר.

העלויות בפועל תלויות בסוג המנוע שלך, גיל הרכב שלך ומיקום המכונאי שלך. המותג והדגם של הרכבים שלך יקבעו את רוב פיזור העלויות הזה, שכן הם קובעים את עלות החלקים הדרושים.

ההוצאה הגדולה ביותר בעת החלפת צילינדר ראש הבלם של הרכב שלך

היא עלויות העבודה, שהן בממוצע בין 230 דולר ל-300 דולר עבור העלות הכוללת של צילינדר ראש הבלם. בנוסף, המחיר הממוצע של צילינדר ראשי הוא בין 200 ל-300 דולר, אך הוא יכול להיות גבוה יותר בהתאם לסוג השועל והצורך בהחלפת צילינדרים גלגלים בודדים.

מוסך טוב אמור להיות מסוגל לבנות מחדש ולתקן ראש צילינדר במחיר נמוך של 75 דולר

אבל ביצוע אותה עבודה עשוי לעלות מאות דולרים. זה יהיה תלוי בעלות ראש הצילינדר ובמחיר שיינתן לך לתקן אותו אם הוא יסדק או יפסיק לעבוד בצורה יעילה ככל האפשר. כך למשל, עלות תיקון ראש צילינדר למנוע בליין תהיה נמוכה מזו של מנוע V. עלות תיקון ראש צילינדר למנוע בשורה תהיה נמוכה מזו של מנוע V.

מכונית ישנה או מכונית יוקרה עם ראשי ברזל עשויה לעלות כ-1,000 דולר

מכיוון שראשי ברזל יקרים יותר ופועלים זמן רב יותר. תיקון ראש צילינדר סדוק עולה כ-500 דולר ארה"ב, הכולל עלויות חלקים של 200 עד 300 דולר ארה"ב ועלויות עבודה של 90 עד 100 דולר ארה"ב לשעה. הטבלה שלהלן מציגה את העלות הממוצעת של החלפת ראש צילינדר עבור מותגי רכב פופולריים שונים. בשל זמינותם של חלקים מיוחדים, עלות תיקון מכוניות יוקרתיות עשויה לעלות על $2,000.

גורם חשוב בקביעת העלויות הוא המותג והדגם של הרכב שלך. בדומה לחלקים האחרים שבדקנו, חלקי OEM יכולים לעלות עד 50% יותר מאשר חלקים סטנדרטיים לשוק האפטר.

אז למשל, אם יש לך מנוע שישה צילינדרים

תצטרך שישה מזרקי דלק כדי להחליף את כולם. מחולל חנקן מציע פתרון חסכוני יותר, ובדרך כלל מציע חיסכון על פני משלוח צילינדרים בשנה הראשונה לבעלות. זה שווה ל-450 בלוני גז, וזו עלות משמעותית למעבדה. זה יכול לעלות 300-400 דולר עבור 4 צילינדרים או 450-700 דולר עבור V6.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת