דיבורית בלוטות' לרכב – היכרות עם כל הפונקציות

דיבורית בלוטות' לרכב

פרוטוקול A2DP– מאפשר הזרמת מוסיקה והנחיות GPS מהסלולרי אל הרמקול/ים של הדיבורית. דיבורית בלוטות 'ללא תמיכה בפרוטוקול יכולה להזרים שיחות בלבד.

תמיכה ב-MultiPoint– חיבור שני מכשירים בו זמנית. ללא תמיכה כזאת, אפשר יהיה לחבר אל הדיבורית בכל זמן  נתון רק מכשיר סלולרי אחד. בדיבוריות מסוימות ניתן אף לעשות שיחות וועידה בין 3 מכשירי סלולר.

חיבור Bluetooth אוטומטי – הדיבורית תזכור את המכשיר הסלולרי ולא יהיה צורך בכל פעם מחדש לזווג את הסלולרי עם הדיבורית. התכונה נמצאת בדרך כלל גם בדיבוריות הבסיסיות ביותר.

הפעלה/כיבוי אוטומטי – דיבוריות מסוימות יכולות לכלול חיישן זיהוי שמפעיל את המכשיר עם הכניסה שלכם לתוך הרכב. ללא תכונה כזאת, תצטרכו להפעיל ולכבות את הדיבורית באמצעות מתג הפעלה וכיבוי. בדיבוריות מסוימות יש רק תכונת כיבוי אוטומטי – כיבוי שנעשה אחרי 10-15 דקות שאין בסביבה מכשיר סלולרי מחובר לדיבורית, כדי לחסוך בסוללה.

משדר FM– מאפשר הזרמת מוסיקה מהסלולרי אל הרמקולים של הרכב באמצעות הגדרת תחנה שקטה בדיבורית וברכב. שימושי להזרמת המוסיקה אך מיותר עבור שיחות. אם יש לכם באוטו חיבור AUX התכונה מיותרת מכיוון שהצליל דרך המשדר לא יהיה איכותי כל כך כמו בחיבור הישיר של הסלולרי.

שמע באיכות HD – דיבוריות יוקרתיות כוללות איכות צליל HD ואף מספר רמקולים, כאשר האמצעי יוצר צלילי בס. שימושי כדי לשמוע מוסיקה בבית, בטבע, במשרד וכמובן ברכב.

ביטול רעשDSP – טכנולוגיית ביטול רעשי רקע שקיימת גם בלא מעט דיבוריות בסיסיות.

חיי סוללה ארוכים – דיבורית בלוטות' בסיסית תכלול סוללה של 7-12 שעות דיבור ודיבורית קצת יותר מתקדמת יכולה לכלול 14-20 שעות דיבור רצופות. במצב המתנה, הסוללה יכולה להחזיק חודש ימים ויותר.

לסיכום, הטיפוס שמחפש את הדיבורית הפשוטה ביותר צריך לוודא שהיא תכלול טכנולוגיית ביטול רעשי רקע וחיבור בלוטות'אוטומטי. מי שמחפש דיבורית קצת יותר מתקדמת מומלץ לבחור בדיבורית עם חיי סוללה ארוכים, פרוטוקול A2DP ו-MultiPoint. מי שמחפש את הדיבורית היוקרתית עם שלל תכונות מתקדמות יכול לבחור בדיבורית עם איכות HD, משדר FM וחיישן הפעלה אוטומטי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת