תופעות הלוואי של תהליך האיפור הקבוע

תופעות לוואי איפור קבוע

עד כמה שהיום הטכנולוגיה של איפור קבוע מתקדמת ותהליך האיפור הקבוע מהיר ונוח, עדיין מדווחים מפעם לפעם תופעות לוואי שונות אצל מטופלות שעברו את התהליך. חשוב להבין שאיפור קבוע הוא סוג של ניתוח פולשני, בעוד שלא פולשני כמו ניתוח אמיתי, שיכול ליצור תופעות לוואי.

התוצאה הסופית של איפור קבוע היא מדהימה, במיוחד אצל נשים שקיבלו את הטיפול לשדרוג מראה הפנים ועברו את כל התהליכים בהצלחה ללא תופעות לוואי. אצל נשים אחרות, הדברים לא בהכרח יוצאים תמיד מושלם בגלל תופעות לוואי לא צפויות. יש נשים שסובלות מפריחה, נפיחות והתדרדרות מראה הפיגמנטים החדשים לאורך זמן. עם זאת, חשוב לציין שבידיו של קוסמטיקאית מוסמכת קורס איפור קבוע בצפון תופעות הלוואי מאוד נדירות. כמו בכל תהליך קוסמטי, ככל שהתהליך מבוצע על ידי מקצוען כך התוצאות איכותיות יותר.

תופעות לוואי שכיחות לאחר יישום של איפור קבוע

תופעות לוואי של איפור קבוע מתחלקות לשתי קטגוריות: תופעות לוואי כתוצאה מאלרגיה ותופעות לוואי כתוצאה מזיהום.

תופעות לוואי שמתרחשות עקב אלרגיה של המטופל כוללות לרוב אדמומיות שלא נעלמת, פריחה מגרדת ובמקרים מסוימים גם נפיחות. אלו תופעות לוואי שקצת קשה להימנע מהן כי ברוב המקרים למטופל או לקוסמטיקאית אין דרך לדעת שכך יגיב העור.

תופעות לוואי המתרחשות עקב זיהומים הן תופעות לוואי שנגרמות מעבודה לא נכונה של הקוסמטיקאית, מעבודה עם כלים לא סטריליים או חיידקים שהצליחו לחדור לשכבת העור הראשונה במקרה. תופעות אלו כוללות לרוב נפיחות בעור, הפרשות מוגלתיות והרגשת צריבה בעור. במרבית המקרים עבודה מקצועית בסביבה סטרילית תמנע זיהומים, אך זאת לא ערובה. בהחלט יכול להיווצר זיהום באזור שבו יושם איפור קבוע בלי אשמת אף אחד.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת