רשת המדיה של גוגל

מהי רשת המדיה של גוגל ? (GDN)

רשת המדיה של גוגל היא סוג של פרסום המוצג במנוע החיפוש של גוגל ובאתרים אחרים. זהו שירות פרסום המאפשר למפרסמים להציב מודעות טקסט, תמונה, וידאו בדפי אינטרנט הרלוונטיים למוצרים או לשירותים שלהם.

רשת המדיה של Google מספקת למפרסמים הזדמנות להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל מידע הקשור למוצרים ולשירותים שלהם, כמו גם לאלה שפשוט גולשים באינטרנט אך עשויים להיות זקוקים למה שהם מציעים.

הרשת יכולה לספק למפרסמים תובנות חשובות לגבי קהל היעד שלהם על ידי הצגת נתונים כגון דמוגרפיה, מיקום ותחומי עניין של האנשים שצופים במודעות שלהם.

רשת המדיה של גוגל GDN היא רשת מדיה של גוגל והיא שירות המאפשר למפרסמים להציג מודעות באתרים ובאפליקציות.

רשת המדיה של גוגל היא רשת מדיה של גוגל והיא שירות המאפשר למפרסמים להציג מודעות באתרים ובאפליקציות. הוא מציע את הדברים הבאים:

– Google Media Publishers – בעלי אתרים יכולים להשתמש ב-AdSense או ב-DoubleClick Ad Exchange כדי לנהל את מלאי המודעות שלהם

– gmn – רשת פרסום המאפשרת למפרסמים להגיע לצרכנים במכשירים, ערוצים ופורמטים שונים

מהי רשת המדיה של Google?

רשת המדיה של Google היא שירות להצגת מודעות באינטרנט. הוא חלק מרשת הפרסום הגדולה יותר של Google, הכוללת מודעות חיפוש של Google, מודעות Gmail ומודעות YouTube.

רשת המדיה מגיעה ליותר מ-90 אחוז ממשתמשי האינטרנט בארצות הברית ולמעלה מ-25 אחוז ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם.

רשת המדיה של גוגל היא רשת מדיה שנוצרה על ידי גוגל בשנת 2006 כדי לעזור לעסקים בשיווק שלהם.

הרשת מאפשרת לעסקים להציב מודעות באתרים המהווים חלק מרשת המדיה של גוגל.

כך המפרסם יכול להגיע לאנשים שמחפשים מוצרים ושירותים באתרים אלו.

ישנן שתי דרכים שבהן מפרסמים יכולים להשתמש ברשת:

1) AdWords: זהו שירות שמסופק על ידי Google שבו מפרסמים משלמים עבור קליקים או הופעות.

2) DoubleClick Bid Manager: שירות זה מיועד למפרסמים גדולים יותר שרוצים שליטה רבה יותר על מסעות הפרסום והתקציבים שלהם.

כיצד פועל ה-GDN ומועיל למותגים ולסוכנויות

רשת המדיה של Google (GDN) היא רשת פרסום לתצוגה המאפשרת למפרסמים להציג מודעות בנכסי האינטרנט של גוגל עצמה, כמו גם באתרי צד שלישי.

ה-GDN כולל את סוגי המודעות הבאים: מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו ומודעות מדיה עשירה. ה-GDN הוא כלי מאוד מתוחכם המאפשר למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם בדרכים רבות ושונות.

ה-GDN של גוגל הוא כלי רב עוצמה עבור מותגים וסוכנויות מכיוון שהוא מאפשר להם להגיע לקהל היעד שלהם בדיוק ויעילות.

רשת המדיה של Google (GMSN) היא רשת של קוני מדיה, מתכננים ואנליסטים הפועלים יחד כדי לעזור למותגים ולסוכנויות להגיע לקהלים הנכונים. זה נעשה באמצעות שימוש בתובנות מונעות נתונים ואופטימיזציה של מסעות פרסום חוצי-ערוצים.

ה-GMSN פועל מאז 2010, עם משרדים בניו יורק, לונדון, פריז וסידני. מדדי הביצועים של GMSN מבוססים על מספר הקמפיינים שהושלמו ברבעון ומספר המפרסמים החדשים שנרכשו בכל שנה. ה-GMN גדל באופן אקספוננציאלי במהלך השנים עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של כ-30%.

כיצד פועלת קניית מדיה בניו יורק:

רכישת מדיה היא תהליך הכולל זיהוי נקודות זכות להודעות פרסומיות, משא ומתן על תעריפים עבור מודעות אלו, הרכבת חבילת קריאייטיב (מודעה), ניהול משא ומתן על מפרטי מיקום לרבות הסכמי תדירות או בלעדיות עם כלי מדיה או רשתות מודעות בודדות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת