סגולות הרפואיות של תכשירים על בסיס אלוורה

אלוורה

רבים מכירים את צמח האלוורה – ולא מן הסתם. צמח זה נחשב לאחד הצמחים בעלי כמות הרכיבים הפעילים הגדולה ביותר. נתונים אלה הופכים את אלוורה לא רק למשחה נוחה נגד כוויות אלא לתכשיר ב עצמה המתאים לטיפול לבעיות רפואיות רבות ומגוונות. השימוש בצמח היה מוכר כבר בעולם העתיק. חריטות וציורי אבן ממצרים העתיקה מציגים את השימושים הרפואיים שהיו נהוגים בצמח זה. כיום הצמח נמצא בשימוש בעולם כולו ומהווה רכיב לא רק במשחות אלא גם במאכלים, משקאות ותוספי תזונה.

מה הופך את צמח האלוורה לכל כך מיוחד?

צמח האלוורה מכיל כמות אדירה של רכיבי תזונה ורכיבים פעילים: 75 רכיבי תזונה ו סביבות 200 רכיבים פעילים. בין הרכיבים הפעילים נוכל למצוא אנזימים, סוכרים, ויטמינים, סטרואידים, מנרלים, חומצות אמינו, סאפונינים וחומצה סליצילית.

ויטמינים – צמח האלוורה מכיל 12 ויטמינים חשובים כולל ויטמין A, C, E, B. למעה הוא בין הצמחים הבודדים המכילים כמות נכבדה של B12.

מינרלים – בצמח האלוורה נמצא כ- 20 מינרלים שונים הכוללים סודיום, סידן, ברזל, אבץ, כרום, נחושת, מגנזיום, מנגן ועוד.

חומצות אמינו – אלוורה מכילה כ 18 חומצות אמינו, מתוכם 7 חומצות אמינו חיוניות (שהגוף אינו מפיק וניתן לקבל אותם רק מאוכל או תוספי תזונה חיצוניים).

במה ניתן לטפל בתכשירים מצמח האלוורה?

לצמח האלוורה שימושים רבים ומגוונים, הכוללים תוספי תזונה, מוצרי טיפוח לאור, טיפול לאקנה, סבוריאה, דלקות, שיפור מערכת העיכול, עצירות, כאבים ראומטיים, פטרת הציפורניים, ריפוי פצעים, כוויות וחתכים. מחקרים שונים גם מראים כי לאלוורה יכולת להוריד סוכר בדם בקרב הסכרתיים ולהטיב עם סרטן השד. השפעתם על מצבים אוטואימוניים נוספים נבדקת במחקרים שונים מסביב לעולם.

באיזה תכשיר עדיף להשתמש?

יעילות התכשיר קשורה באופן ישיר לתהליך הייצור שלו. חימום מפרק את הרכיבים הפעילים השונים והופך את התכשיר או המשחה לכמעט בלתי יעילים. מסיבה זו תכשירים רבים מסופר אינם באמת משפיעים בשום דרך. תהליך ייצור אופטימלי משתמש בשיטת מיצוי קרה. מיצוי קר מאפשר לשמר באופן מירבי את הסגולות הרפיאיות של הצמח והופכות אותו ליעיל ופוטנטי בהרבה יותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת