מדוע כדאי לך לגשת להכוונה מקצועית

במה מדובר?

הכוונה מקצועית או ייעוץ תעסוקתי זה שירות הניתן לאנשים בכל שלבי הקריירה שלהם. אנשים שלא בטוחים באיזה נתיב מקצועי ללכת, אנשים שרוצים לדעת איך להשיג את המשרה שאותה הם מחפשים, אנשים עובדים שתוהים מהן אפשרויות התעסוקה וההתקדמות שעומדות בפניהם, אנשים שמעוניינים לעזוב את עבודתם ומחפשים נתיבים אלטרנטיביים לקריירה שלהם ואנשים שסתם מתעניינים ורוצים לשמור על כל האפשרויות פתוחות. במהלך ההכוונה המקצועית יושב איש או אשת מקצוע שמעורים בעולם הגיוס ויודעים את הדרישות התעסוקתיות ואישיותיות של כל מקצוע וזאת על מנת למצוא את ההתאמה המושלמת בין האדם למשרה. יועץ קריירה בניגוד לאדם מהתעשייה לא מצויד בידע בלבד אלא בראייה רחבה של פרופיל המתקבלים למשרות ובכך הוא יכול לנטרל השפעות סביבתיות ונסיבתיות. בעוד שמתכנת יכול להתקבל דרך קשרים לעובדים בחברה, זאת דרך פרסונלית לקבלה והיא אינה עצה שמועילה לרב מי שאין לו קשרים קודמים. הכוונה מקצועית קודם כל תבחן האם מתאים לך להיות מתכנת ואז תבחן מהן האופציות הרלוונטיות לקבלה עבורך.

מצוין גם לאלו שכבר עובדים

דרך נוספת להשתמש בשירותי הכוונה מקצועית הוא הכוונה ותכנון המשך הקריירה. להגיע לתפקיד מסוימים הוא לא עניין של מה בכך. ולהרבה תפקידים, יש צורך לעבוד בתפקידים אחרים. לדוגמא, אם נמשיך לקחת את עולם ההייטק כאנלוגיה, אדם לא יכול להפוך למנה מחלקה ללא ניסיון חברה או בחברה אחרת בתפקיד פשוט, או בעל יכולות מסוימות שהופכות אותו למתאים לתפקיד הניהולי. אם חלומך הוא לנהל מחלקה בחברת הייטק גדולה, ואילו אתה רק עובד זוטר או אפילו בחברה אחרת. הכוונה מקצועית תעזור לך להבין אילו שלבם עלייך לבצע כדי להגיע לתפקיד, כמו תואר מסויים או התמחות בחברה. הכוונה מקצועית תצביע על האפקרויות השונות בדרך לאותה משרה ותציע את הדרך שמתאימה ביותר עבורך בהתאם לאישיותך, הסטטוס שלך בשוק העבודה, הניסיון וההשכלה שלך.

הכוונה מקצועית

יכולים לייעץ גם לחברות

עסקים לא יכולים להצליח ללא הדרכה מאנשי מקצוע שמבינים את המגמות העכשוויות בעסקים. הם יכולים לספק לך עצות מומחה כיצד לשפר את שיטות העבודה העסקיות שלך ולוודא שאינך מחמיץ הזדמנויות לצמיחה.

העולם משתנה, וזה לא רק בגלל האינטרנט. יש אתגרים חדשים שצריך להתמודד איתם. הדרכים המסורתיות לעשיית עסקים כבר אינן אפקטיביות ויש צורך בשינוי.

רוצים לשנות את המקצוע שלכם

הכוונה מקצועית מתאימה לאנשים בכל שלבי הקריירה שלהם. גם אלו שמעוניינים לסגור את הפרק הנוכחי ולפתוח פרק חדש. החלטה זאת היא החלטה קשה והרבה פעמים אנשים נמנעים ממנה או מחיליטים בפזיזות. כדי להוריד את החשש ולבחור בצורה מושכלת יותר יועץ קריירה לעזור להציג את כל האופציות האחרות ולהצביע על מסלולי קריירה אלטרנטיביים

מהם יתרונותיה של ההכוונה המקצועית

-ראייה רחבה של שוק העבודה

-ניסיון בקבלה ועזרה בכל השלבים: כתיבת קורות חיים, ראיונות עבודה, התמחויות וכו'

-קשרים בתעשיות שונות

-הסתכלות על האדם כמכלול ומתן חשיבות לאישיות של האדם

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת