טיסות משתלמות מישראל לתאילנד

                                                                                גלה את ההתרגשות והנוחות של טיסה לתאילנד, מכיוון שהגבלות הנסיעה מתקלות ומסלולים חדשים הופכים לזמינים.

המסע מתחיל: הצגת מסלולים חדשים לתאילנד

תאילנד תמיד הייתה יעד פופולרי עבור מטיילים מכל רחבי העולם, ועכשיו, עם הצגת נתיבי טיסה חדשים, היא הופכת לנגישה אפילו יותר. חברות תעופה כמו Emirates, Qatar Airways ו-Etihad Airways מציעות כעת טיסות ישירות לתאילנד מערים גדולות ברחבי העולם. המשמעות היא שכעת אתה יכול להגיע לתאילנד בקלות ובנוחות רבה יותר.

אחד המסלולים החדשים ביותר לתאילנד הוא מתל אביב לפוקט עם תאי איירווייס. טיסה ישירה זו אורכת כ-9 שעות ומציעה לנוסעים חווית נסיעה נוחה ומהנה. המסלול הוכח כלהיט בקרב מטיילים, שכן פוקט היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד.

מסלול פופולרי נוסף הוא מסידני לבנגקוק עם Qantas. טיסה ישירה זו אורכת כ-9 שעות ומספקת דרך ללא טרחה להגיע לעיר השוקקת בנגקוק. עם הנוחות של טיסות ישירות, המטיילים יכולים לבלות יותר זמן בחקר התרבות העשירה והיופי הנופי של תאילנד, ופחות זמן לדאוג לעצירות ביניים וטיסות המשך.

מטוס מלוטש ממריא לשמים כחולים בהירים, המסמל את תחילתו של מסע לתאילנד.
מטוס מלוטש ממריא לשמים כחולים בהירים, המסמל את תחילתו של מסע לתאילנד.

למה תאילנד? הקסם שאי אפשר לעמוד בפניו של ארץ החיוכים

תאילנד היא מדינה שכבשה את לב המטיילים במשך עשרות שנים, ולא בכדי. מהחופים המדהימים שלה ועד לערים התוססות שלה, תאילנד מציעה משהו לכל אחד. אבל לא רק הנוף מושך אנשים פנימה; החום והאירוח של העם התאילנדי הם שבאמת מייחדים אותו. תאילנד ידועה בתור ארץ החיוכים, ומסיבה טובה – המקומיים הם מהאנשים הידידותיים והמסבירי פנים שתפגשו אי פעם.

אחד האטרקציות העיקריות של תאילנד הוא החופים המדהימים שלה. עם מים צלולים כבדולח וחופים חוליים לבנים, מקומות כמו פוקט וקוסמוי הם יעדים פופולריים למי שמחפש חופשת חוף מרגיעה. אבל תאילנד היא יותר מסתם חופים – המדינה היא ביתם של כמה מהמקדשים והארמונות המפוארים בעולם, כמו הארמון הגדול בבנגקוק והעיר העתיקה איוטאיה.

האוכל בתאילנד הוא גם אטרקציה מרכזית למטיילים. המטבח התאילנדי ידוע בטעמיו הנועזים ובשימוש בחומרי גלם טריים, ולא קשה להבין מדוע. מאוכל רחוב מעורר תיאבון ועד מסעדות בעלות כוכבי מישלן, יש משהו לכל בלוטת טעם בתאילנד. ועם מחירים הרבה יותר זולים מאשר במדינות המערב, אפשר להתפנק בארוחות טעימות בלי לשבור את הכיס.

האם זה בטוח? ניווט באמצעי בריאות ובטיחות עבור הטיול שלך

הפתיחה של הגבולות בתאילנד ללא הגבלות בכניסה היא הכתובת החדשה של התיירות. לאחר תקופה ארוכה שבה התיירים נתקעו מחוץ למדינה עקב הקורונה, המדינה מזרימה כעת מחדש אנרגיית חיים לשדרוג תערוכת התיירות שלה.

 

במעמד זה, תיירים מרחבי העולם יכולים לחוות מחדש את הפנים המרהיבות של תאילנד. מותר לשנות את התוכניות לנסיעה, לחקור את המסלולים המגוונים, ולגלות את יופי הטבע והתרבות העשירים שהמדינה מציעה. תאילנד היא אחת מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, והפתיחה של הגבולות תאפשר לתיירים להנות מחוויות מרשימות כמו ביקורים במקדשים ההיסטוריים, טבע שובה ללב, ואוכל מקומי מופרץ. כל זאת, בלי חשש מהגבלות או הגניבות שנגרמו בעקבות הפנדמיה.

נוסע מוכן היטב חובש מסכה וסוחב חיטוי ידיים כדי לתעדף את בריאותו ובטיחותו.
נוסע מוכן היטב חובש מסכה וסוחב חיטוי ידיים כדי לתעדף את בריאותו ובטיחותו.

מה מחכה לך: חקור את התרבות העשירה ואת היופי הנופי של תאילנד

תאילנד היא מדינה עשירה בתרבות, היסטוריה ויופי טבעי. מערים שוקקות ועד חופים שלווים, לכל סוג של מטייל יש משהו לחקור. הנה רק כמה דגשים ממה שאתה יכול לצפות לגלות בתאילנד:

  • מקדשים עתיקים:
    בתאילנד נמצאים כמה מהמקדשים היפים והמורכבים בעולם, כמו וואט ארון האייקוני בבנגקוק והחורבות העתיקות של איוטאיה. מקדשים אלה מציעים הצצה להיסטוריה העשירה של תאילנד ולמסורות הרוחניות.
  • נופים שופעים:
    תאילנד ידועה בנופי הטבע המדהימים שלה, מהג'ונגלים השופעים של צ'אנג מאי ועד לחופים הציוריים של פוקט. בין אם אתם מחפשים לטייל בהרים או להירגע על חוף חול לבן, לא חסר יופי נופי לראות בתאילנד.
  • חיי לילה תוססים:
    תאילנד מפורסמת בחיי הלילה התוססים שלה, הנעים מברים ומועדוני לילה על הגג ועד לשוקי רחוב ודוכני אוכל. בין אם אתם מחפשים לחגוג עד אור הבוקר או פשוט ליהנות ממאכלים מקומיים, יש הרבה מה לשעשע אתכם אחרי רדת החשיכה.

 

טיסות לתאילנד:

חברת תעופה שדה תעופה יציאה שדה התעופה היעד מחיר
אל על בן גוריון בנגקוק סוברנבומי ₪2,466
טורקיש איירליינס אטאטורק דון מואנג ₪1,936
KLM Royal Dutch Airlines סכיפהול פוקט הבינלאומי ₪1,743
קטאר איירווייס חמאד צ'אנג מאי הבינלאומי ₪2,022

ככל שעולם הטיולים ממשיך להיפתח, טיסות לתאילנד מציעות חוויות וזיכרונות מגוונים שיחזיקו מעמד לכל החיים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בגדים לכלבים

גלו את עולם האופנה לכלבים עם המדריך המקיף שלנו לבגדים לכלב. למד מדוע הלבשת הכלב שלך היא יותר מסתם הצהרת סגנון וכיצד זה יכול לתרום