טיול לבני הגיל השלישי

קלנועית

הקלנועית פותחת את העולם בפני הקשיש. אם עד לפני שנים לא רבות לא ניתן היה בכלל להעלות על הדעת להוציא אדם קשיש לטיול במרחק מהבית, הרי שכיום ניתן להיעזר בקלנועית ובכך לאפשר לקשיש את העצמאות בטיול ואת האפשרות ליהנות מטיול מהנה גם במרחקים.

יוצאים עם קלנועית

רכב חשמלי – כיום ניתן לפרק את הקלנועית ואף לארוז אותה לצורך נסיעה לחוץ לארץ. כך שהקשיש יוכל ליהנות מעצמאות מקסימלית גם בטיול. מדובר בהקלה משמעותית ובאפשרויות חדשות אשר לא היו קיימות עד כה. אין ספק כי ממציא הקלנועית לא באמת ידע עד כמה תוסיף ההמצאה שלו לעולם ובמיוחד עבור האנשים הקשישים או המוגבלים.

הקלנועית – בגלל כל היתרונות

רבים גילו לאחרונה את היתרונות של הקלנועית כאשר הם עושים בו שימוש ונהנים מאיכות חיים חדשה שלא חלמו שתהיה להם פעם.

מה הן היתרונות של הקלנועית?

רכב תפעולי – כפי שכבר ציינו ואף הרחבנו, הנושא של העצמאות זהו נושא מהותי וחשוב ביותר וברור כי כי גם עבור סיבה זו בלבד טוב שהומצאה הקלנועית. מחיר – המחיר של הקלנועית אינו יקר כל כך ובמיוחד ביחס למחרי של כל כלי רכב אחר. מלבד המחיר ההתחלתי שהוא לא יקר, גם העלויות הנלוות אינן יקרות והתחזוקה כמעט אפסית. היות והקלנועית אינה זקוקה לדלק על כן אין את הצריכה הקבועה כפי שיש למכונית הרגילה. אין זיהום אוויר – היות והקלנועית אינה צורכת דלק, על כן היא גם לא פולטת מזהמים לסביבה. מה שאומר שהסביבה נשארת נקייה מרעלים. לא מחייב ברישיון – הנהיגה בקלנועית אינה דורשת רישיון נהיגה ועל כן יכול כל קשיש הכשיר לכך, ליטול את הגה הקלנועית ולצאת לדרך.

מכונית חשמלית – אין ספק כי התרומה שתרמה הקלנועית לאנושות כולה היא תרומה משמעותית מאוד.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת