התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר

הקדמה: למה משמשת עמדת טעינה?

עמדות טעינה לרכבים חשמליים עוסקות לא רק בנוחות. הם גם מספקים דרך בטוחה ונוחה יותר לטעון את הרכב שלך.

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא שניתן להתקין עמדות טעינה על הקרקע או על הקיר, בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. הדבר השני שאתה צריך לדעת הוא שיש שני סוגים של עמדות טעינה: רמה 1 ורמה 2. טעינה רמה 1 תיקח 4-6 שעות לטעינה מלאה בעוד שרמה 2 תטעין את הרכב שלך במלואו תוך שעה או פחות. הדבר השלישי שאתם צריכים לדעת הוא שהמחירים עבור התקנת עמדות טעינה אלו תלויים בסוג התחנה, מיקום והאם היא מותקנת על הקיר או לא.

עמדת טעינה לרכב חשמלי היא מכשיר המספק חשמל לטעינת הסוללות של כלי רכב חשמליים. המחיר למטען לרכב חשמלי משתנה בהתאם לסוג ומפרטיו של המטען.

הקדמה: מהי עמדת טעינה לרכב חשמלי ולמה כדאי להתקין כזו בבית?

עמדות טעינה לרכב חשמלי הן הכרח בעולם של היום. הם החלק החשוב ביותר בתשתית של EV. תחנת טעינה היא מיקום שבו אתה יכול לחבר את הרכב החשמלי שלך לטעינה. זה בדרך כלל בבית, אבל אתה יכול למצוא אותם גם במקומות עבודה ובמקומות ציבוריים.

ישנם שלושה סוגים של עמדות טעינה:

– רמה 1, המשתמשת בשקע 120V סטנדרטי

– רמה 2, המשתמשת בשקע 240V, ו

– מטען מהיר זרם ישר (DC), המשתמש ב-480V כדי לטעון את הסוללה מהר יותר.

שני הסוגים הראשונים דורשים שתהיה לך גישה למקור חשמל ואילו האחרון זקוק לחשמלאי כדי להתקין אותו כראוי בבית או בבניין המשרד שלך. השניים הראשונים

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי אינה משימה קשה. אתה רק צריך למצוא את המקום המתאים להתקנה ולאחר מכן לקנות את הציוד הדרוש. תהליך ההתקנה אינו מסובך, אך הוא דורש זמן ומאמץ.

עמדת הטעינה לרכב חשמלי היא מכשיר שניתן להתקין בבית או במקום העבודה שלכם. זה מאפשר לך לטעון את מצבר המכונית שלך בחשמל מהרשת. זה אומר שאתה יכול לחסוך כסף בעלויות הדלק ולקבל יותר זמן פנוי כי אתה לא צריך ללכת לתחנות דלק לעתים קרובות.

מהם הסוגים השונים של מטענים בחוץ?

עמדות הטעינה לרכבים חשמליים נגישות כעת יותר מאי פעם. עם העלייה במספר המכוניות החשמליות על הכביש, חשוב שתהיה עמדת טעינה בבית ובעבודה. ישנם שלושה סוגים של מטענים: רמה 1, רמה 2 ומטען מהיר DC.

מטענים ברמה 1 הם שקעי פלאג-אין שניתן להתקין בחניון או במוסך. יש להם תפוקה מקסימלית של 120 וולט ודורשים 30 דקות לטעינת ערכת סוללות ממוצעת. מטענים ברמה 2 הם גם שקעי פלאג-אין בעלי תפוקה מקסימלית של 240 וולט ודורשים 45 דקות לטעינת ערכת סוללות ממוצעת. ניתן להשתמש במטענים מהירים של DC עם כל מכונית חשמלית, אך הם צריכים להיות מותקנים על ידי אנשי מקצוע עם חיווט מסחרי. יש להם תפוקה מקסימלית של 480 וולט

עמדות טעינה הן חלק חשוב מהתשתית הדרושה כדי להפוך כלי רכב חשמליים (EV) לאפשרות קיימא עבור הצרכנים. ישנם שני סוגים של מטענים:
עבור עוד מידע בתחום של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר וelectricvehicle.co.il מומלץ להעיף מבט ב- electricvehicle.co.il

– מטענים לנקודת טעינה: מטענים אלה יכולים להטעין מכונית תוך ארבע שעות בלבד. הם מותקנים בדרך כלל בחוץ ויש להם תפוקה מקסימלית של 7kW.

– מטען אילון מאסק: מטען זה מיועד למכוניות טסלה ויכול להטעין אותן תוך 30 דקות, אך הוא עדיין לא זמין לציבור.

– מטענים של Brea CA: מטענים אלה יכולים לטעון את רוב כלי החשמל בארבע שעות, אך יש להם גם שקע AC כך שתוכל לחבר את ה-EV שלך אליו בזמן שאתה ישן או עובד בבית.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת