החלקות שיער: עשה ואל תעשה

החלקת שיער

מה יש בשיער? ובכן, כאשר מישהו חשב על ציטוט זה, הוא או היא בהחלט לא חזו את העתיד כי בעולם של היום השיער הוא הכל. עבור נשים לפחות! נשים, בוא נדבר על זה קצת!

השיער לא רק מכסה את הקרקפת, אלא גם מגן עליו. שיער ידוע להיות משהו שמשפר את היופי של אישה, ואין כמו תחושה של שיער חלק ומשיי מלטף את הכתפיים.

שיער חלק ונעים – חלומה של כל אישה

נשים בכל רחבי העולם חולמות על שיער חלק, ישר, וארוך. אבל איך אפשר להשיג זאת? בואו נברר. נשים נולדות עם כל מיני שיער, מתולתל, גלי, ישר, חלק וכו',  אבל רוב רובם של הנשים בעולם, מעדיפות שיער חלק וישר לעומת שיער גלי ומתולתל. בעקות הדרישה הגבוה של נשים מכל העולם להשיג שיער חלק וישר, קמה תעשייה שלמה שמתעסקת בהחלקות שיער. בואו נעבור על כמה מהשיטות הנפוצות ביותר להחלקת שיער.

החלקת שיער מחלוקת לשני סוגים, החלקת שיער זמנית או החלקת שיער קבוע. יישור זמני ניתן להשיג על ידי מחליק ברזל, וזה נמשך עד לשטיפה הראשונה. יישור קבוע הכולל החלקה אורגנית מחייבת שימוש בכימיקלים ושימוש במסרק חם, ברזל חם, ו relaxers. יישור קבוע, יכול בקלות להחזיק עד שנה.

עכשיו, כשאנחנו מודעים על סוגי החלקות השיער, זה הזמן להסתכל על הדברים שכדאי לעשות ועל הדברים שלא כדאי לעשות שזה מגיע להחלקות שיער.  יישור השיער באופן זמני פעם אחת אולי נשמע כמו רעיון טוב, אבל אם רוצים תוצאות שיחזיקו למשך זמן רב יותר, יש צורך בטיפול קיצוני יותר, לכן זה תמיד טוב לדעת מה לעשות ומה לא לעשות לפני שמחליטים לעשות תהליך ארוך טווח וגם לפני שמוציאים הרבה כסף (יישור הוא לא זול).

עשה:

  • ודאו שהדיאטה שלכם מורכבת מהרבה מזונות בריאים ומים. חשוב גם לעשות פעילות גופנית סדירה. תמיד להשתמש בשמפו ומרכך המתאים ולזכור לשאול את מעצב השיער שלכם על סוג המוצרים שמתאימים לשיער שלכם.
  • תמיד ללכת לסלון או למעצב/מעצבת שיער מקצועיים. הם ידעו לתת לכם את הטיפול המקצועי ביותר כך שלא תעשו נזק לשיער שלכם. לא לעשות את זה בעצמכם.

אל תעשה

  • אין להרטיב את השיער לפחות שלושה ימים לאחר הטיפול.
  • לא לתחוב את השיער מאחורי האוזן.
  • לא להסתובב עם שיער רטוב במגבת יותר מ15 דקות.
  • לא להגזים עם ההחלקות, יישור שיער יכול לגרום לנזק עם עושים אותו שוב ושוב
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אילו משקאות לא חוקיים במדינת ישראל

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המשקאות המסקרן בישראל ודנים בכמה משקאות שנחשבים לא חוקיים בארץ. נחקור את הסיבות מאחורי האיסור, את ההשלכות המשפטיות ואת