איך לנקות פיח במנוע?

קרבון קלינינג

מנועי רכב מייצרים הרבה פיח, שהוא תוצר לוואי של שריפת דלק. הפיח ממנוע המכונית תורם עיקרי לזיהום האוויר.

מבוא לפיח מנוע ומה גורם לזה

הדרך הטובה ביותר לנקות פיח מנוע היא לבצע טיפול של קרבון קלינינג. פעולה זו תסיר את הפיח שנאסף על גבי המנוע.

מכיוון שפיח המנוע מורכב ממרבצי פחמן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לגלות כיצד הוא נוצר. אם פיח המנוע נגרם משסתום דולף, תצטרך לתקן את זה קודם.

אם פיח המנוע נגרם מהצטברות פחמן במנוע, אז תצטרך לנקות את המנוע שלך ולהחליף שמן מדי פעם.

הדרך הטובה ביותר לנקות מנוע ולמנוע פיח להיווצר שוב היא באמצעות תוסף דלק כגון Marvel Mystery Oil או STP. תוספים אלו תוכננו במיוחד למטרה זו ויכולים לנקות את כל מערכת הדלק מלמעלה למטה.

מהו פיח מנוע?

פיח המנוע הוא תוצר לוואי של תהליך הבעירה. זוהי תערובת של פחמימנים לא שרופים, פחמן חד חמצני ותחמוצות חנקן.

החום מגזי הפליטה של המנוע גורם להיווצרות פיח על המשטחים הפנימיים של המנוע. ניתן למדוד את רמת הפיח במנוע באמצעות מד עשן או באמצעות מכשיר אבחון אופטי הנקרא צמד תרמי.

הצטברות פיח בתוך המנוע מפחיתה את יעילותו ומגבירה את צריכת הדלק. זה יכול להוביל לתיקונים והחלפה תכופים יותר, אשר בתורם יגדילו את עלויות התחזוקה לאורך זמן.

פיח מנוע הוא תוצאה של בעירה לא מלאה. מדובר בחומר דמוי עשן שיוצא מצינור הפליטה ועלול לגרום נזק גדול לסביבה.

עלינו לנקות פיח מנוע באמצעות שיטות שונות כמו ניקוי מסנן האוויר, החלפת שמן, או אפילו החלפת מצתים.

מדוע צריך לנקות פיח רכב?

זוהי טעות נפוצה כי פיח במנוע הוא סימן לאיכות דלק ירודה. במציאות, פיח יכול להיגרם מגורמים רבים אחרים, כמו הפעלת הרכב במוסך סגור, שימוש בדלק לא איכותי או אי החלפת שמן באופן קבוע.

הדרך הטובה ביותר לנקות פיח ממנוע היא באמצעות טיפול קרבון קלינינג למנוע. טיפול זה מתבצע בעזרת מכונה ייעודית המזרימה גז מימן אל תוך חלקי המנוע ומייצרת בעירה פנימית מוגברת וכך מפרקת את כל שכבות הפיח שהצטברו בתוך המנוע.

ניקוי רכב חשוב כי הוא יכול לסייע בשמירה על מראה הרכב, כמו גם לשפר את הביצועים. כמו כן, יש צורך לנקות את המכונית שלך מכיוון שלכלוך ופיח מהמנוע עלולים להשפיע על ביצועי הרכב.

כדי לנקות פיח ממנוע, אתה צריך להשתמש בשואב אבק וצינור מים. מומלץ לא להשתמש בחומרי ניקוי או סבון בעת ניקוי המכונית שלך, שכן זה יפגע בצבע שלו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפוגרפיה במיתוג

פוסט זה בבלוג מתעמק בתפקיד המרכזי שממלאת טיפוגרפיה במיתוג. הוא בוחן כיצד הגופן הנכון יכול לשפר באופן משמעותי את זהות המותג, להשפיע על תפיסת הלקוח

בגדים לכלבים

גלו את עולם האופנה לכלבים עם המדריך המקיף שלנו לבגדים לכלב. למד מדוע הלבשת הכלב שלך היא יותר מסתם הצהרת סגנון וכיצד זה יכול לתרום