דיוור אלקטרוני – בלי מכשולים בדרך

דיוור אלקטרוני

אם אתם מחפשים שיטת שיווק נוחה, זולה ויעילה דיוור אלקטרוני ייתן לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. זוהי שיטה לגיטימית להפצת פרסומות, מידע, מאמרים, מבצעים וכל מה שאתם רוצים אל קהל היעד שלכם – בין אם מדובר במועדון הלקוחות שנרשמו לקבלת עדכונים או ללקוחות פוטנציאליים שאליהם אתם מגיעים דרך רשימות תפוצה. אם זאת, כמו בכל דבר, גם דיוור אלקטרוני צריך להיעשות כמו שצריך והצעד הראשון הנכון הוא לעקוב אחר הכללים שנפרט כאן.

רשימות תפוצה

רשימות תפוצה איכותיות מהוות את הכלל הראשון של דיוור אלקטרוני איכותי. היום אפשר לרכוש רשימות תפוצה מחברות רבות אבל חשוב לסנן ולבדוק היטב איזו רשימת תפוצה של מיילים ניתנת לכם. כתובות המייל צריכות להיות תקינות ורלוונטיות לסוג הדיוור שאתם רוצים להפיץ, ולכן מומלץ להשתמש בשיטה של רישום לדיוור ולעדכונים ולא לקנות רשימות "על עיוור". שיטה נוספת לאיסוף כתובות מייל היא כמובן על ידי הרשמה לאתר לשירות עדכונים. ניתן לייצר הודעה בפייסבוק בעמוד החברה על רישום לניוזלטר ולצרף כך אנשים לרשימה או לחבור לחברות אחרות בעלות אותו תחום עיסוק ולקבל מהן רשימות תפוצה.

כלל נוסף וחשוב לא פחות הוא רכישת מערכת דיוור אלקטרוני מתאימה ואיכותית. חברות רבות פיתחו בשנים האחרונות מערכות תוכן של דיוור אלקטרוני והן מציעות אותן במחירים אטרקטיביים ועם תמיכה קבועה של הצוות הטכני. אם זאת, חשוב לבחור בחברה איכותית ומקצועית ובמערכת שתשרת אתכם ותספק לכם את הפונקציות המדויקות שאתם צריכים. השקיעו זמן ומחשבה בבחירת החברה ממנה אתם רוכשים את המערכת וקבלו את כל ההדרכה, הייעוץ והליווי המקצועי בבחירת המערכת המתאימה לכם.

הניסוח קובע

אין ספק שלאחר שרכשתם את המערכת המתאימה וגיבשתם לכם רשימת תפוצה לתפארת חשוב מאד למצוא את המבנה הנכון של הדיוור. הדבר החשוב ביותר הוא שורת הכותרת של המייל שתגרום לנמען להחליט האם לפתוח את המייל ולקרוא או להתייחס אליו כספאם לכל דבר ולהשליך אותו לתיבת האשפה בדואר האלקטרוני שלו. חשוב להקדיש זמן לניסוח נכון ומדויק של שורת הכותרת, להקפיד על ניסוח קצר וקולע, עם הבטחה למשהו טוב כאשר נכנסים לתוך המייל – הטבה, מבצע, מידע חשוב וכדומה.

גם את המייל עצמו חשוב לנסח בצורה קצרה ויעילה, בלי מריחות וקבצים כבדים שעלולים להאט את קריאת המייל ולבסוף, לגרום לקורא למחוק אותו. הקפידו על שורות קצרות, על תמונות דרך קישורים ברשת כך שהמייל יהיה קל ככל שאפשר ועל עיצוב גרפי מושך לעין.

אין ספק שמערכות דיוור אלקטרוני כיום הן חובה בכל בית עסק, חברה או מוסד שמעניק שירות. אם אתם רוצים להתחיל להפיץ דיוור על החברה והפעילות שלה הקפידו על הכללים הפשוטים האלו ותזכו להצלחה שיווקית ולמפגש עם הרבה מאד לקוחות חדשים.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יצירת קורס דיגיטלי

מבוא: מהו קורס דיגיטלי ולמה לעסק שלך צריך להיות כזה? קורס דיגיטלי הוא קורס מקוון המספק מגוון תכנים חינוכיים המועברים דרך האינטרנט. עם קורס דיגיטלי,

הבחירה לרשויות המקומיות בישראל

מהי תקופת הבחירות? בישראל קיימות שלוש רמות שלטון: ארצית, אזורית ומקומית. הממשלה הלאומית היא הכנסת, המונה 120 חברים. השלטון האזורי הוא משרד הפנים ומשרד השלטון

למה אנחנו כל כך נהנים מסטנד אפ

מבוא מעשה לספר בדיחות הוא סוג של סיפור. כשאתה מספר בדיחה אתה יוצר סיפור עם התחלה, אמצע וסוף שיש בו איזשהו טוויסט או הפתעה. הפעם

מה עושים במשרד פרסום?

הקדמה: מה עושים משרדי פרסום? משרדי הפרסום אחראים על הפקת פרסומות, קמפיינים שיווקיים וחומר פרסומי אחר. הם אחראים לעצב, ליצור ולבצע את הקמפיין על מנת